torsdag 30 juni 2011

Torsdag

Jaha så var det Torsdag...Lucas har varit med sin kusin nu i några dagar,dom har sovit över hos varandra och varit och badat.Igår åkte jag och Felix till Askersunds camping,Husaberg,där mamma och Svidde tältar några dagar.Det var jätte mysigt och Felix badade med mormor( själv är jag en badkruka)När vi kom hem så höll Kaj på att cementera trappen,den sprack under den kalla vintern så nu har det varit lite vanskligt att gå i den ett tag.Idag tar vi en hemma/innedag eller nja det var inte riktigt sant för vi har varit och handlat lite ,grabbarna och jag men vi tar en paus från solandet...om jag fick önska en önskan så skulle det vara att jag helt untan problem kunde vara i solen hur mycket jag vill och bli peppanrkaks brun,,,tyvärr kan jag inte det ,men det har blivit MYCKET bättre med åren,när jag är runt 70 och sitter i Grekland eller Spanien halva året i vår super fina lägenhet ( hehe,drömmar,drömmar) så är jag nog brun som en neger och sitter och dricker paraplydrinkar med barn,barnbarn och kanske barnbarnsbarn på besök!

Ja ja åter till verkligheten,nu blir det lugna gatan resten av dagen...
Kramar till ER

1 kommentar:

Anonym sa...

Glömnde ju att säga att Felix blir 10 månader idag,med + att vi varit på BVC på morgonen och han var 75 cm och vägde 10,75kg

Tessan