tisdag 28 juni 2011

Lagom är bäst

Igår var det en sådandär lite lagom dag,allt flöt på som det skulle så att säga.Jag och Felix var på stan en svng på fm.Lucas hade sin kusin Oskar här,jag handlade och uträttade lite ärenden.Lunch och lite solsken,grabbarna sysselsatte sig och Felix var snäll.På kvällen åkte vi och kollade på fotboll,satan vad varm det var,trots att klockan var 21,30 när vi landade hemma igen så var det över 20 grader!Jag kan säga att fönstret har definitivt varit öppet inatt och redan nu är det HETT på altanen! Wow idag blir det varmt.Lucas har sovit hos sin kusin och jag hoppas att han kan följa med dom och bada idag,jag känner att jag inte riktigt vill åka själv med Lucas,Felix,packning mm till det tempererade badet idag,bättre att jag har någon med mig med tanke på att man får passa på lillskiten hela tiden,jag har en punkt på agendan vid 13 tiden med så det blir lite mitt i liksom.
Jaja,det blir ömsom inne ömsom ute idag kan jag känna för värmen tar på krafterna,med Felix är beredd med solkskydd 50 på sig ( jag smörjer inte alltid honom för jag vill att han ska vänja sin ljusa hy lite oxå)

Nej men jag tackar nog för mig här just nu då och återgår till mitt kaffedrickande...

Inga kommentarer: