fredag 17 juni 2011

Inneväder

Ja det har ju regnat ihärdigt sedan tidig otta!Inneväder kan man kalla det.
Imorse intog jag en dubbel Oppsie med kalkon och så mixade jag lite jordgubbar med grädde,gott!Kaffe och vatten är ett måste.

Nu när lillplutten sover passar jag på att skrubba,ansiktsmask,färgning av bryn/fransar och tvätta...allt på en gång.

Broccoli,bacon/ost med sallad blir det till lunch,sedan grillar vi kycklingfile till kvällen,ska INTE dricka rödvin ikväll utan det sparar jag till ett mer festligt tillfälle.

Vädret ska lätta vilket är tur för alla som ska åka Vätternrundan idag o imorgon,vi har släktingar som ger sig iväg vis midnatt men då sover lilla Tessan så dom får klara sig utan vår avvinkning.Får se OM det är så att man tar en tur till centum framåt kvällen,,,,det kan vara skönt att slippa komersen med :)Kanske nöjer mig med mys med den största mannen och lill mannen tillsammans med en näve nötter,vad vet jag?

Hoppas solen skiner på några av er ialla fall,här lyser solen i sinnet iallafall :) kramen till Er

Inga kommentarer: