onsdag 1 juni 2011

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!!!!

Nu kommer jag äntligen in för att kunna Blogga,jag har haft abstinensbesvär kan jag säga!
Mossor av roligt har ju hänt sedan sist bla morsdag ,att jag har fyllt år ( hurra hurra)och den bästa presenten man kan få var att min sambo gav mig en Tiara i födelsedagspresent och FRIADE!
Ja sa givetvis JA,så vi gifter oss nästa år när vi har 10 årsjubeleum!
Mm där ser man,då ska man bli fru/hustru/äkta maka....just nu snurrar mitt huvud för fullt kan jag säga men Datum,Tid & Kyrkan är i alla fall klart.Kommer ju behöva vänta med att styra upp en del saker tills när det närmar sig men vissa saker är lika bra att bestämma nu,så man har vissa mål att sträva efter.

Vi har ju för tusan haft högsommar värme i går med,herre gud vilken värme,när jag lagade mat vid 18 tiden i går hade jag 28,8 grader inna i köket! MUMS...inte kul att laga mat då men vi ska inte klaga!

Jag nöjer mig för nu mina vänner och OM jag inte har Bloggat på några dagar igen nu så vet ni att det strular för mig...det är bara att titta in igen,jag försöker varje dag!

Kraaaam

8 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, har saknat dina bloggar :)Tur att du är ganska duktig på FB oxå ;)
Ha en jättebra lååååång helg!
Kramizar an1e

Angelica Little Corner of Crafts sa...

GRATTIIIIIIIIIIS! I dubbel bemärkelse!!!! KRAM!

Anonym sa...

Inte visste jag att lillebror kunde vara så romantisk :) Grattis Tessan och välkommen på riktigt in i min släkt...kram Lotta

Lena sa...

Grattis, Grattis!

För Födelsedagen och Frieriet.

Bröllop är så härligt, skulle nästan vilja göra om vårt. Dottern har föreslagit att vi ska förnya våra löften...varför inte?

Kramar

Anonym sa...

ja äntligen får vi gå på bröllop! fast man har ju väntat ett tag på det! det har ju liksom häng i luften länge. kanske kan det bli en bröllopsresa till Prag me lr? grattis igen o kramisar frå moster:D

Anonym sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Underbart Tessan! Vad glad jag blir för er skull! :-) kramar från Maja

Anonym sa...

Grattis till både födelsedag & frieri!! Vad roligt att ha nåt så spännande & roligt att planera inför :-) jag hoppas att vi som tittar in på din fina blogg får följa med på "resan" till den stora dagen. Jätteroligt att höra dina funderingar kring blommor, klänning & ring. Än en gång Grattis! Kram Stina