fredag 10 juni 2011

Cykel helg

Ja nu är det ett par cykelhelger i vår stad Motala!
Halvvättern,Minivättern,Tjejvättern och Vätternrundan.Halva stan är blockerad så man inte får åka bil var som helst,det är massor av liv och kaos,människor och rörelse överallt,men samtidigt som det är lite besvärligt för oss som bor här så vill jag inte vara utan det....man är ju liksom uppväxt med detta jippo och det livar upp vår annars ( på vintern) sovande mellanstora stad.Vi får väl se om vi tar en tur till centrum och kollar knallar,stånd,underhållning MASSOR AV FOLK mm,vädret får bestämma!Det tar ju bara ca kvarten att gå.

Idag har Internet legat nere hela dagen och vi har fortfarande ingen hemtelefon,skulle bli åtgärdat under dagen men icke sa nicke.Nu är det tyst i huset,tjejerna är på galej ( det är studenten idag)Kaj,Felix & Lucas åkte och fiska en sväng så jag får vila....jag har migrän.Kan bli att vi får middagsgäster imorgon kväll men det vet jag inte till 100% än.

Ha det så gott mina sötisar tills vi hörs igen.puss

Inga kommentarer: