onsdag 8 juni 2011

Blommor

Oj oj,igår hade vi der värsta ovädret jag kan minnas!Åska,blixtar,blåst och ÖSREGN,satan i gatan,lite otäckt faktiskt.Har lite dåligt samvete för att jag skickade ut Kaj att köpa mat till mig men men
Lite bilder på blommorna
Det blev mindre Amplar med vita blommor i vid trappen i år

Snart blir det stora krukan fylld av vackra färger när blommorna fått fart

Den lilla krukan fick vita blommor.

En stor vacker ampel hänger numera på altanen

På borden har jag gjort lite egna arragemang med minirosor och murgröna

Samma här!


Humlen växer så det knakar och nu har vi insynsskyddat på ett naturligt sätt

Dessa vackra fick jag i födelsedags present

det blev lite lila inslag med på framsidan,här i lerkruka på glasbordet

Och här i stöveln på trappen,lila är inte min färg men ljuslila tycker jag är fint!

Tjingeling!

3 kommentarer:

Karin Jarmyr sa...

Vad fint det blev!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va me fina blommor!! :)
Nu är dag 1 avklarad.. snart! Sambon är förvarnad på taskiga humör! Höhö! Stackarn!

Unknown sa...

å här fanns det en med gröna fingrar ser jag! Kul att jag hittade hit! Och vilken liten buse ni har i huset! Såå söt!förstår att garvet kom när han checkat ut hur bidéen funka :). Trevlig helg! / Helena