måndag 13 juni 2011

Jajjemen

Ja då var denna helg till enda och den har varit så bra den kan bli!
Igår var det en sådan här perfekt söndag.Sovmorgon,frukost,fotboll,snabb visit hem igen,Borensberg för att intaga en Pizza!,vilande i sängen,fix och don,tvättning,sänggång HEMTELEFON!Underbart helt enkelt.
Nu laddar vi denna vecka med träning,handling,skolavslutning mm
Kände att jag var lite trött av värmen där ett tag men nu känns det ok att den kommer tillbaka igen.
Idag börjar mitt nya liv där jag utesluter: Bröd,ris,pasta,potatis,godis.Måste ta tag i promenaderna med...börjar med en tripp till Apoteket här i kvarteret på förmiddagen.

Funderar för fullt på bröllopet med...en låt är klar,sångerska,är klart,datum och kyrka är klart,upplägg klart,mat klart....återstår en hel del...KOM GÄRNA MED FÖRSLAG PÅ SÅNGER MM!!!!!

Nä nu är det misstänkt tyst i rummet Felix befinner sig så det är bäst att kolla!

Ha en underbart Måndag mina vänner
Kram

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hejja hejja!! Jag håller tummarna för dig med nya livet! Mitt har pågått i 6 dagar. Urk och blä, men tänk så pigga vi blir sen.. om ett tag! :)
Jag har en fin låt i huvudet.. men kommer inte ihåg mer än så.. ska tänka vidare. Den är vacker, det vet jag. Återkommer!
Ha en bra dag! Här ösregnar det idag.. mindre trevligt.
Kram!