torsdag 9 juni 2011

Våffedådå

Alltså jag blir galen,vår hem telefon har inte funkat sedan i Tisdags,ringde då och felanmälde det hela till Glocalnet som sa att om jag inte kollar allt jag kan själv först utan att dom måste skicka ut en tekniker och det sedan visar sig att felet är vårt så kostar det 600 kr.Skit samma sa jag vi har gjort vad vi har kunnat och vi måste kunna ta emot samtal!!Idag har det blivit ännu värre för nu kan vi inte ringa ut heller!Trodde att det kunde ha med åskan att göra och det är ju möjligt för grannen ringde på och undrade om vår telefon funka,för deras gjorde inte det heller,men tydligen så har jag ringt upp hem till dom och till råga på allt när jag inte var hemma!!! KONSTIGT VA? Om det nu är så att jag inte har hört något under dagen ska jag ringa så får dom ( Glocalnet)betala mig 600 kr för utebliven telefoni o brist på information..våffedådå,ja bara för att :)

Idag har Felix och jag varit i Linköping med mamma och shoppat lite,ett par tshirtar till F,en nät kasse till vagnen och nya bestick till familjen,det mullrar och småregnar lite nu och det är kvavt som tusan!

Nästa vecka ska jag ta tag i vikten igen,jag ska kör lite Gi/ LCHF,börjar enkelt med att ta bort kolhydraterna ( pasta,ris,potatis,bröd,godis,kakor)
Tänker inte krångla till det utan äta sunt och mindre portioner helt enkelt.

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för turen idag till linköping.Det var jättemysigt .Det gör vi om fler gånger tycker jag.Jag tror att Felix tyckte det också.Han är ju så snäll och go mormors lilla solsken.

Kram från din mamma

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Heja heja!

Anonym sa...

Du & Jag Lilla Kråkan :)!!!

Mammi,absolut <3

// Tessan