onsdag 22 juni 2011

En helt vanlig dag

I går när Kaj stod i duschen så skulle promt Felix med in ( vilket han alltid ska)När han var klar ropade han på mig att jag skulle komma och kolla vad Felix gjorde,Sagt och gjort så gick jag in och fick mig ett as garv,jäkla unge hade kommit på hur man satte på vattnet till Bide´n ( detta är en anorlunda kran där man flyttar reglaget från sida till sida).Tror ni inte att han hade fått ner proppen med så det var ca 2 cm kvar till kanten innan det blev översvämning.Där stod den där lille skiten och tyckte att det var jätte kul att leka och skvätta ner överallt,till saken hör att han ÄLSKAR vatten!

Så här brukar jag göra med blommor som börjar gå mot sitt slut:
Jag tar helt enkelt bort alla blad och lägger i skålar och placerar ut lite varstans,,då får man njuta av blomdoft ett par dagar mer och det skräpar inte ner...

Ha en fortsatt trevlig dag,min har precis börjat då vi fick för oss att sova en timme längre än annars :)
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är för goer lille Felix :)

Anonym sa...

ja något från Höögsläkten har ärvts t honom me. vattenälskare!!!!!! ja nu blir de fart i kåken när han kan hitta på hyss. ha en underbar tid framöver. hi hi! puss på er! moster.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va skönt med lite sovmorgon!
Bra tips med blommorna! En del står länge och andra ger upp lite för tidigt, men då kan man ju njuta längelänge! Kram!