måndag 27 juni 2011

Härliga dag

Igår var en sådan där dag som bara var helt underbar.
Jag njöt i fulla drag,lungt skönt,värme.Tvättade lite tvätt och hängde ut,solade,kastade Dart med stora sonen,spela Kubb med den samme,käkade,mös och bara var...inget tjat,inga dispyter,bara kärlek och mys.

Jag blev mormor igår med,vår hitte katt som var övergiven av sin mamma för ca ett år sedan fick i går 4 kattungar,jag har inga jätte bra bilder nu men det får bli senare när dom har kommit tillrätta lite mer.

Idag måste jag uträtta lite ärenden,så det får bli att fara på lite olika ställen sedan framåt kvällen blir det fotboll ute i Österstad,där 3 av mina kusiner spelar...

Ha en förträfflig Måndag,här skiner solen men ett och annat moln dyker nu upp.

Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för den snälla kommentaren! Å nu blev det ju lite kul! Fniss..jag ska ju oxå bli " mormor"..vår yngsta katt av 3 ska utöka familjen lite. Är väl bara förbereda för ett herrans mycke mer liv i huset.
Dom är ju bara för söt...tills dom börjar vara mellan golv och tak.
Man blir ju inte sysslolös precis. Ha en härlig kväll! / Helena

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mäh, missar!! :)
Du! Imorrn är min sista dag som jag "måste" vara duktig!! Men jag tror jag lär fortsätta ett tag till annars kommer jag äta igen dessa 3 veckor på ca 4 minuter! :)
Du har ju gjort det jättebra som gått ner så mycket!! Kram på re´!