söndag 5 juni 2011

Kalas

Ja hade jag vetat att det skulle bli SÅ varm så hade vi väntat med kalaset till kvällen,det var för varmt.Det blev ialla fall lyckat och framåt kvällen åt vi nyfångad Gös,Färskpotatis,sallad,drack lite gott och snacks på altanen.Vi sov med öppet fönster hela natten och det gick åt.Har värme utslag på armarna och nacken men det gör inte int så det är ok.

Idag har Lucas spelat match och dom vann med 1-0 och senare ska vi åka till österstad för att kolla in B-laget i brinst på annat att göra + att Lucas ska sova hos en kompis där.

Imorgon ska jag åka och köpa mig lite blommor till urnorna,jag fick två jätte fina blomsterarragemang i går och pengar av farmor i sedvanlig ordning som jag köper mina sommarblommor för,det blir grejjer det!

Ha en fortsatt skön helg och njut av en ledig Måndag med vet ja!
Kram

Felix hjälpte mig att städa

Kaj hittade ett när som han spände över altanen så vi fick lite skugga( inte färdigt när bilden togs)

Svärmor och farmor

Pontus och Lucas

Svidde & mamma

Kaj och Madde

Så här blir man när man röker!

Inga kommentarer: