måndag 20 juni 2011

12345678910

Känner att jag skulle behöva några kilo tålamod...stubinen känns kort och jag retar mig på skitsaker,ser med blandad förtjusning fram emot sommarlovet,då jag har en son som sällan är nöjd till 100% vad man än försöker med.Vill inte sätta honom åt sidan för jag har en liten men lite mer begränsad är man när man måste ta hänsyn till fler än en.
jaja,som tur är så brukar mina dystra stunder vara korta och få,så det kanske vänder under dagen :)

Ha en fin dagmhär skiner solen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Tessan hur man än vänder och vrider så har man rumpan bak...:) Inte så kul med barnen när dom inte är nöjda vet precis hur det är.
Kram Lotta

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skönt att cyklingen är över hos er så ni får åka vart ni vil när ni vill! :)
En kille här på jobbet var ner och kämpade sig runt!
Usch för tålamod. Inget jag har nån stor del av. Om det går bra kan jag mickla med nåt lääänge, men minsta lilla motgång så kommer ett långt meeeeeeeen! Och ev (mest troligt) 18 svordomar!
Och va kul med en riktigt rolig fest! Dom lever man länge på!! Tänk, om inte allt för länge har du en egen rolig fest. Fast betydligt mer betydelsefull!!
Kram på dig!

Anonym sa...

L:
nej du vet ju hur det är med stor familj och tonårsbarn!
Kråkan:Svordommar är jag oxå bra på kan jag säga!Hur det än är så känns det lite lättare då haha

kram och tack för kommentarerna
Tessna