måndag 23 maj 2011

Härliga helg

Ja det har varit en helg som man kommer att minnas tillbaka till med glädje,vi har haft det mysigt.Förutom att jag hade en sådan trötthuvudvärk på lördagskvällen som hade kunnat urarta till migrän om vi inte intog rummet efter middagen ,så har allt varit toppen! Vi har strosat och handlat lite i Helsingör,ätit gott,varit på olika köpcentra mm och Felix har varit jätte snäll ( lite gnällig från Jönköping och hem,men då hade han tröttnat på att sitta still och var övertrött).

Ny vecka med nya utmaningar,har redan hunnit varit iväg och handlat mm,så måste jag ta tag i motionen denna vecka igen nu!Har inhandlat det mesta till Lucas som fyller år den 3 juni ( 5 dagar efter mig)det är väl något kvar att shoppa...kaffe brödet är ju bakat så allt är förberett och klart!

Slänger med lite bilder från helgen
                                                            Toa stopp är ett måste!
                                                Felix tyckte det var spännande att åka båt
                                                          På väg mot blomstertorget!!
                                                           En stor öl var en STOR öl!!
                                                                       Rummet
                                                    Spännande att byta miljö!
                            Kvällströtta och huvudvärk men mysa i sängen kan man alltid göra!
                                                     Fika i Väla köpcentrum utanför Helsingborg!
                                                              Poolen på Hotellet
                                                                       Relaxen


Ha en fin fin dag och håll i hatten,här blåser det :)
Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser jättemysigt ut.Skönt att ni kom iväg en sväng och få ladda om batterierna lite ,det är ni värda.Älskar dig min lilla gumma Kram Mamma

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh, va härligt ni verkar ha haft det! Inte alls avis på någe vis :)
Det behövs lite annat på hornhinnan ibland!
Ha en bra dag!!
(Vilken mysig mamma du har!)
Kram!

Anonym sa...

det var skönt för er att relaxa lite. den där STORA ölen såg inte så tokig ut heller. här har vi haft en barnvakts helg.... hilda tog ett ofrivilligt bad i poolen. som tur va hade "fammo" tagit på flytvästen straxt innan. KALLT!!!!!?? 22 grader. hihi. kram. moster nina.

Madame Edith sa...

Härligt!!

Kram/M

Anonym sa...

Vad mysigt!! Härligt att komma iväg på en liten resa, Danmark är så himla trevligt tycker jag.

Kram Stina

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Inte min s**tblogg heller.. är så irriterad på blogger. Det känns som att det krånglat i flera veckor.
Nej jag är en kontorstant! Jobbar med bygginformation så jag sitter i telefon och knapprar på tangenterna mest hela dagarna. Kanske därför jag har så mycket kli i fingrarna när jag kommer hem!
Jag önskar att jag "kunde" lämna blod då det kan hjälpa andra men inte när jag nästan "dör" själv på kuppen.. så blödig är jag, haha!
Ha det bra! Kram Angelica