torsdag 5 maj 2011

Onsdag

Uppe vid 7 och gav Lucas frukost,lill prinsen vaknade oxå men käka inte förns 9!Hann sitta lite vid datorn och äta själv innan dess.Gick ut med vagnen vid 10,så sov han till 12! Mama Mia.Jag rattade bilen mot mamma för jag skulle låna något att ha på mig på Lördagens dop tänkte jag ( tog hem några uppsättningar)sedan kom släktingar från Skåne dit ( de ska på min mammas farbrors begravning som idag).Tråkigt att träffas under dom omständigheterna men ACK VAD ROLIGT! Eva ( mammas kusin) har jag inte träffat på många många år,Anna ( mammas andra kusin)har jag kontakt med <3 och Margot ( mammas faster)ser jag väldigt sällan.
Oh my god,man måste vara med och uppleva deras talesätt,dialekt,meningar,uttryck mm.Dom är för underbara!Man skrattar och ler....glömde helt bort att jag var trött som en humla när jag åkte dit vid 19,30 tiden och stannade ända till efter 23! ( ni vet ju att jag gärna går till kojs omkring 21)Missade Greys med men det ser jag gärna på under söndagen i stället!Raka,ärliga,kärleksfulle,bestämda,verbala kvinnor det där....i love it!
Idag blir det lunga gatan,inget inplanerat men jag skulle behöva tvätta lite....vi får se vad lusten säger!

Pöss

Inga kommentarer: