onsdag 18 maj 2011

LYCKLIGA JAG!

Kan man bli mer lycklig än jag???
Idag har jag varit hos mamma och bakat Bullar och Kärleksmums för första gången i mitt snart 36 åriga liv!
Det blev kanon bra.
Sedan när jag kommer hem så hittar jag ett litet paket i brevlådan med ett SUPER FINT HALSBAND som min goa Blogg väninna LillaKråkslottet har gjort till mig!!! Kan man bli lyckligare????
Angelica gör SÅ fina smycken och ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR smycken,jag skulle vilja klicka hem ALLT men så får jag ett jätte fint halsband i gåva!!! Kan man bli lyckligare???
Gå gärna in på http://www.enmassasmycken.blogspot.com/ och kolla!!Eller varför inte följa hennes och sambons renoverings projekt av ett gammalt stationshus på http://www.lillakrakslottet.blogspot.com/ Man kunde läsa om dom i senaste Vi i Villa! Kul och det sprutar ideer hej vilt där kan jag säga.Hehe
                                                                  


                                                               


                                                               
En perfekt dag för en lycklig tjej som jag!

Kram

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Tack för ditt fina mail! Då blev ju JAG rörd! :)
Det kändes bara att jag skulle göra ett till dig!!
Ha en fin kväll!! Kramar!!

Madame Edith sa...

Låter ju hur trevligt som helst med en bakdag.
Blev ju så klart nyfiken på "Lilla kråkslottet" så där ska jag kika in nu.

Ha en fin kväll/M