onsdag 4 maj 2011

Satan

Satan i gatan,det är FÖR KALLT! Jag fryser ända in i benmärgen!Och denna jäkla förkylning som inte ger med sig.Jag blev kall och sämre efter Valborg och i går frös jag häcken av mig på fotboll!
Nu ska jag banne i mig inte förfrysa mer!!
Glad är jag ialla fall och min minsta son med....han är en solstråle som värmer som ni ser!'

                                      Just nu kör han med tungan för tänderna är på G
                                                            Glad morgon kille!

Pussar & kramar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tänk att få vakna upp till en så glad liten skits leende varje dag, helt ljuvligt. passa på o njut, snart kanske det bara blir ett grymt till svar D: han har blivit så solbränd o fin i ansiktet, fann sig bra att gå från famn t famn på fotbollen i går. en härlig unge det där !!!!kram. moster.

Tessan sa...

haha,ja visst är han för go?!
kram ( tack för att du kommenterar!)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Haru nå badkar!? I så fall tycker jag du är värd ett hett bad !! :)