tisdag 17 maj 2011

Hallelulja

Tisdag,Tisdag.
Idag blir det promenad och rensning i stora sonens garderob,som tur är så fyller han snart ( om 17 dagar exakt han håller koll!) då kan man ju fylla upp lite igen.Har precis klickat hem två par shorts med fickor så han kan ta med mobil och dyligt när han åker iväg.Han är ju Brynäs fan med ( tcka vare K) så ett halsband och kortlek har hämtats ut från " Brynässhoppen"
Igår städade jag av,promenerade,handlade och annat nödvändigt ont! Blev jätte glad när jag fö en gångsskull öppnade ett fönsterkuvert från Vattenfall och räkningen bara var på 2700:-,den brukar ligga på omkring 4000:- och i förra vintern på 9000:-...istället fick vi bilskatten på stora bilen på 2500:- så var det +:et genast =.,klart att det ska gå jämt upp,varför ska man ha en massa pengar som ligger och skräpar?? haha
Plockade in en av mina favoritblommor med igår,doften är oslagbar!
                                                          
Tänk att man kan bli så glad av att ha lite blommor omkring sig! I LOVE IT
Nä nu är min lilleplutt trött och vill ha lite kärlek och mys och det ska han få!
Pussisar

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skönt att få rensa ur lite! Man blir nästan lite lättare själv när man gör sig av mig en massa grejer/kläder!
Ha en bra dag!