fredag 6 maj 2011

Trött.tröttare.tröttast

Oh my god!
Igår var världens tröttaste dag!Från morgon till kväll gick jag som i en dimma...att tvätta och bestämma sig för att hänga ut tvätten är INTE en bra ide när man har en liten knodd: först ner med all tvätt,sen hämta F,sätta honom på golvet under tiden man sorterar och slänger in tvätten,upp med F,väntan....ner med F,ut med all tvätt,i med ny,upp med tvätten och ut på altan samtidigt som F sitter i tvättstugan och väntar,ner hämta F,sätta F i vagnen och ner med honom till tvättvindan,hämta tvätten,hänga tvätten,in med vagnen och F och samma visa när nästa tvätt är klar! PHUUU ( ska nog hänga den inne nästa gång).Tog bilen ett par repor med,det är alltid bra när jag och F är lite trötta,det är skönt att åka bil tycker vi båda.
gruskorn i ögonen och tårar som väller fram när man blundar....om klockan bara kunde bli 20,så Kaj kommer hem....Vid 19,30 var jag så trött att jag stod och blundade under tiden som jag satte på nytt kaffe och lagade mat till K.F fick välling vid 20,30 och han somnade in lite och jag var INTE sen med att lägga honom i sängen för att sedan själv bara kräla ur kläderna och krypa ner i min egen.!!!!
F vakna vid 21 men då tog K honom,jag somnade om,sedan har vi varit vakna mellan 02-04,20 inatt då F inte ville sova.Klockan 7,01 dax att vakna igen så ha nästa dag börjat!
Sova får jag göra när jag blir gammal!.....När är man gammal?? Haha
Älskar trots allt mitt liv med eller utan sömn!
Puss

Inga kommentarer: