onsdag 11 maj 2011

Härligt Härligt

Å vad skönt,klockan är bara 9,15 och jag har redan varit ute och Pw med F.Idag blev det Ekön/Bondebacka,gud vad fint det är i skogen vid Bondebacka,jag gick där mycket förr.Man vill nästan bara slå sig ner i gräset bland vitsippor och liljekonvaljer och känna sig som Ronja Rövardotter och gapa ut vårskriket!
Nu blir det till att skura av altanen,fy fan vad pollen det ligger somm ett gult mjöl överallt!Igår dammade det pollen från de nytvättade kläderna när jag skulle ta in dom!Not so fun.



Syskonkärlek! Det hade jag och min bror med när jag var liten,sedan kom en period med bara bråk för att sedan övergå till kärlek igen på äldre dar! haha.
Ha en fantastisk dag mina vänner,själv ska jag ha besök men håller mig nog lite till skuggan idag,solen är stark och jag har utslag på bröst och armar....skönt med lite dis idag tror jag!
Pöss

Inga kommentarer: