måndag 16 maj 2011

Sammanfattning

En sammanfattning av helgen lyder väl så här:Ganska bra,K har jobbat Lörs-Sön.Lördagen bestod av solsken.K ,L och F åkte och fiskade en sväng ( jag passade på att slänga mig ute i solen så länge)Söndagen var en lugn dag i huset,tyst och skönt!!!F spelade fotbollsmatch och där stod man i ösregnet ett tag,men det gick det med :)Vi grillade hamburgare på kvällen,tidig sänggång blev det.
Idag blir det att städa av..irritationen på att tjata på ungar kompenserar jag genom att städa bort alla spår inför veckan som kommer och det blir en bra vecka.I helgen åker jag med K och F till Helsingborg,det ska bli sååå skönt....ser med ljusning framåt!

Glöm inte kommentera nu!! :)


puss

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte visste jag att F(felix) spelade boll:D vi har haft en bra helg me. skönt för er nästa helg. kram. moster.

Tessan sa...

oj då hehe...menar L sp klart

Anonym sa...

Va go han är lille Felix men bror ser lite gammal ut...tror det är rökningen som börjar sätta sina spår...:):):) Ha det så gott nere i Helsingborg/Helsingör. Kram Lotta

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Om nån skulle skicka post till dig, är det Klockarev. som skulle vara rätt gata då?!
Så, nu kan du glömma att jag frågade (eller ja.. svara gärna först) Har ingen stalkervana, men jobbar ibland som adressjägare på mitt jobb, så jag brukar hitta rätt, men lika bra att fråga! Hihi!
Kramen om!

Tessan sa...

Haha!
helt rätt Lilla Kråkan! :)Där finns jag...!
Kramizar tillbaka