lördag 2 juli 2011

Ont

Ok jag gör ett litet kort inlägg för min kropp är inte med mig.I torsdagsnatt fick jag troligtvis ett gallstensanfall,helt ärligt så trodde jag att det är halsbränna jag haft en tid men nu med andras expertis så verkar det vara gallsten.
Så ont har jag aldrig haft,jag nästan svimmade,kräktes och svettades som om jag såg nyduschad ut av bara smärtan,ryggen värkte som satan med och jag var vaken hela natten...somnade på vardagsrums golvet med Felix leksaks nyckelpiga under huvudet!
Jag har kännt av detta förut och haft rygg ont och fått kräkas men som sagt jag trodde det var halsbränna.
Jag fick rådet att åka till akuten men nu när det lugnat sig så avvaktar jag ,men det känns fortfarande....om jag får lika ont igen så åker jag DIREKT kan jag säga,
Man ska undvika fetmat,grönaäpplen,gurka,ägg,nötter och min diet betsår bara av dessa saker nu( förutom frukten)SHIT jag som tyckte att det gick så bra med mitt LCHF ätande..jaja jag får se vad jag ska pilla i mig nu,jag vill inte ge upp allt helt med får väl ta någon slags GI i stället skippa fetmat,ägg,potatis,pasta,bröd, ( fortfarande)ja vi får se....
Nu ska jag vila lite tänkte jag

kramar till er

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men hörredu! Hur står det till nu? Det här lät ju inte bra!
Hoppas du har fått bukt på det onda!
Kram!!!