söndag 31 juli 2011

Solig söndag

Samlar energi inför nästa vecka,som tur är så skiner solen än så länge,det blir ju lite lättare då.Tvättning står på agendan med,den första maskinen är redan igång och sedan blir det bara en till så det är snart gjort.
Kaj har precis gett sig ut på sjön för att kolla kräftburarna och Felix springer omkring och leker.Jag har fått i mig de första två koppar kaffe med,så nu känner jag ett lugn i själen :)
Ska bara njuta av vädret och livet idag ( om solen behagar vara framme ett tag till)Kaj ska eventuellt ta med sig Lucas och fiska lite idag,han har lite tråkigt hos pappa och har tjatat några dagar på Kaj,men vädret har ju inte varit det bästa.

Ha en toppen dag alla vänner,några utav er har kanske det där lilla knytet i magen inför att börja jobba igen efter semestern och själv går jag mot arbetslöshet imorgon.
Kram

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Söndagsnjutar`n!
Ja tänk...de där tvätthögarna tar då aldrig slut, men ibland ser man botten, å då brukar jag fira mig själv!

En härlig vecka med båt, fiskar och gott sällskap låter ju strålande!
Och vilken härlig sovstil lilleman har :)!

Fiske är verkligen härligt!
Jag är uppvuxen på ett metspö, så jag kan gissa att dina småherrar tycker det är spännande att följa med papps!
Vuxenpoäng!!
Ha det gott! kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skickar en massa energi till dig till imorgon och alla andra dagar!!! Kram på re´!!

Lena sa...

Tack, fina du, för kommentarerna!

Kräftfiske...insåg idag när jag kom hem från resan i norr och gick på lokala matbutiken att vi närmar oss kräfttider...

Fullständigt älskar dem, vi köper frysta, och jag kan lätt sätta i mej en kartong själv!
Hoppas burarna innehöll massor av den fina varan!

Kramar

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Om det vore så, så vore du min absoluta favorit-blogg-stalkerska!!! :) Kram!!