fredag 29 juli 2011

Helgen nalkas

Jaha vad har hänt sedan sist?
Jag har varit uttömd på energi som ni vet,det börjar att vända nu för att ta slut nästa vecka igen,men,men.
Vi har njutit av vackert väder och det har varit premiär fiske för Felix....vi tog båten och åkte ut så fick far och son pimpla lite Abborre ( ingen fiskelycka dock)men skönt var det!Jag har pussat lite på min stora son med,när han var lillebror sugen och kom till mamma när jag var där :)
Sedan har jag ju träffat lite långväga släktingar vilket alltid är trevligt,nästa vecka kommer det fler från Västerås/Tärnsjö,då ska jag följa med på Båtresa på Vättern ( jätte vackert)
Idag är det regn nu så jag måste nog passa på att städa av lite,framåt kvällen är vi bortbjudna på mat,det ska bli trevligt.

Ha en toppen dag oavsett om ni jobbar eller har semester.

Skaplig sovstil han har min son

Fiske/Båttur

Far och son

Kattungarna

Ganska söta eller hur?

Kram

Inga kommentarer: