tisdag 12 juli 2011

70 års kalas

Tycker inte om negativitet så jag tänker bara nämna att jag fick ett till maganfall igår,mitt i affären så jag nästan fick lämna allt för att försöka ta mig hem.Med två barn med mig så bet jag ihop men fick ringa hem Kaj,så blev jag liggandes sen.

Det trevliga under kvällen sen var alla fall att vi var bjudna på mat till mamma och Svidde för att fira hans 70 årsdag.God mat och kaffe/tårta blev det,jag var lite dämpad och trött med det var trevligt.

Håller på att ta fram en massa packning med tills Danmark resan,hela vardagsrumsbordet är fullt....mest är det ju till den minsta av oss hehe!
Har precis städat av lite med,damma och dammsugning,skurande av toaletter...skura golv tar vi en annan dag,men det behövs pga all välling,saft,majskrokar mm som lill plutten så gärna skvätter ner.

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men vännen! Va tråkigt att höra. Såna gånger vill man helst bara försvinna. Jag kröp nästan hem häromkvällen från bussen, pga muppmagen. Den var nära att hamna på blocket då. Vi som är så snälla mot våra magar nu.
Hoppas du slipper fler såna. Usch! Tänker på dig!
Va härligt ni såg ut att ha det!
Kramar i massor till dig!!