onsdag 27 juli 2011

Sol

Klippte jag gräset???
NÄÄÄÄÄ.Jag och felix kollade på när pappa Kaj meckade fast grinden i stället,sedan laserades den och vi passade på att ta trappen med,så lite nytta blev gjort men det var inte min förtjänst.

Igår åkte vi ut till moster och morbror i Österstad där vi hade tänkt att sola och bada.Mamma och hennes kuson från Skåne var oxå där men solen lyste i sin frånvaro,så det blev lite fika och tjatter i stället.

Idag däremot skiner solen ( än så länge)så dynan åker ut i gräset,så ska min kropp få en dos D-vitamin om det behgagar sig hålla sig framme en stund till.

Kaj har börjat fiska kräftor med, så nu är man gräsänka varje kväll ett tag framöver :(

Bilderna är på en av kattungarna ( den mest populära eftersom att det är den enda som är grå,de andra är randiga)Min underbara socker skål som jag nyligen köpte och på den nymonterade/laserade grinden :)

Hoppas ni får en fab.dag mina vänner :)
Kramen till ER

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men vilken misse!!!!
TACK snälla du för styrkekramen, den behövs!
Pappa ska göra en ballongsprängning av blodkärl antingen idag eller imorgon. Var på akuten i förrgår och därifrån blev han inlagd på HIA. Lilla pappsen, lika blödig och fundersam som jag. Men 99% blir bra sen dom har gjort det och så blir det för honom också, annars vore det märkligt. Så det har gråtits och skrapats om vartannat. Men IDAG målas det och det mår jag bra av!
Ha en fin dag! Nu ska jag ut och fortsätta efter en minipaus! Kram!!