fredag 22 juli 2011

Knåda knåda

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt...6,10,kunde inte somna om men låg och mös under täcket.
Idag ska jag på massage,det blir skönt och ont hehe.Jag fick massage och fotvård av Kaj och barnen i julklapp...det är ju sådant man inte unnar sig själv annars,eller hur?

En del människor hör ju röster inom sig då och då...jag med ...fast musik.Jag har ALLTID musik på hjärnan,ofta hakar jag upp mig på någon låt med som får gnola runt ett par timmar.Läste ordet NORA nyss och då kommer det:Tre små gummor skulle gå en gång,på marknaden uti NORA...lalala.
Eller barnviosr fastnar mycket med,Pippi,Emil,Rasmus,Madicken mm
Ramsor och hejjar klacks visor kommer då och då med men då kör jag:
Felix Davidsson,tja la la la la,Felix Davidsson tja la la la la la...osv.
Konstig,jag vet men hela mitt huvud består av såmger oavsett humör :)

Tråkigt att det ska bli regn imorgon,då vi åker till Sörmland över dagen,söndag så fint ut och då tänker jag slänga mig på gräsmattan och bara vara.Sommaren skulle visst visa sig lite nästa vecka vad jag förstod,den som lever får se:)
Tänker njuta denna vacka ut för att sedan ta tag i matintaget igen,men äta bör man annars dör man ( ska bara äta nyttigare)

Tjingeling så länge.kramen

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men samma här! Och lite "irriterande" är att jag måste börja sjunga på låten. Min arbetskollega får höra mycket konstiga låtval. "Vad fick du DEN låten ifrån?? Jo men du sa ju "on the highway" och då kom jag att tänka på Highwayman.. Eller om nån säger perfect: It´s got to beeee, pöööörfekt! Haha! Vad knäpp man är!!