söndag 10 juli 2011

Wonderful

Är det inte underbart att vakna 7,20 båda Lördag och Söndag när karln äntligen är hemma och man skulle kunna få ligga kvar och sova en stund åtminstonde EN dag i veckan.Det värsta är att om jag vaknar en stund på natten så är det lägn i helvete att somna om igen.Det händer att jag ligger vaken och glor ett par,tre timmar....
Jaja,det är ju inte värre än att jag kan lägga mig en sväng i eftermiddag kanske.Idag blir det häck klippning och tvättning + lite trix och fix,mellandags väder,det gör inget för mitt ansikte hettar efter ett par timmar i solstolen igår.

Först åkte vi till Linköping,där köpte jag mig en luvtröja,ett par vita tygskor och hör och häpna en korallröd BIKINI,jag repeterade orden för mig själv när jag provede den: "Även tjocka människor får bada","även tjocka människor får bada".
Jaja,sagt och gjort nu har jag en bikini,den ska jag ha när vi åker till Danmark,då skiter jag fullständigt i vem som ser mig....jag har en badräkt med OM det mot förmodan skulle vara så att jag skulle åka till någon av stadens alla badställen.
Efter solning så fick vi nys om en Sulky som vi var och köpte,kan tycka att Felix borde ha vagnen en stund till,för han sover bättre i den men den här tar väldigt mycket mindre plats när vi åker...vi ska byta bil med mamma eftersom att hon har kombi,vår lilla sportiga Honda blir ganska full snart och Chrystlern har ingen fungerande Ac och då blir resan lååååång.

Nepp nu vankas det frukost,kan bli en omelett med bacon idag :)

kram till er alla och tack för fina kommentarer,det värmer

Inga kommentarer: