onsdag 13 juli 2011

Jag vill

Snabba tankar och viljor:
*Jag vill ha ett jobb
*Jag vill åka utomlands
*Jag vill att det ska bli maj 2012,så jag får gifta mig
*Jag vill börja träna
*Jag vill jobba med/göra smycken
*Jag vill att det ska gå bra för mina barn i skola och dagis
*Jag vill tjäna mycket pengar men jobba lagom
*Jag vill renovera i huset
*Jag vill bli smalare ( jobbar på det)

*Jag är lycklig
*Jag är glad
*Jag ser fram emot semestern
*Jag älskar min stora släkt och familj
*Jag älskar mitt hus
*Jag är rädd för den dag då min farmor kommer att gå bort
*Jag gillar att blogga och att läsa andras blogg,man känner en samhörighet
*Jag är en god människa
*Jag är en givmild person

*Jag ogillar röra och oordning
*Jag ogillar människor som tar musten av andra
*Jag ogillar personer som sätter sig själv i centrum
*Jag ogillar människor som inte kan ge respekt och visa hänsyn
*Jag ogillar snåla människor

JAG ÄLSKAR LIVET!!!!!

puss till Er

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är bra härlig du!
Det är kalas med viljor, visioner ....drömmar och bakslag.
För hur skulle livet annars se ut?
Man ÄR det man VILL och KAN det man tror på!
Livet är bra härligt! Tack för de kloka orden, tjejen:-) .

Ha det bäst! Kram Helena