fredag 30 september 2011

Perfekt

Haha,just nu sitter jag i kö till Telia ( vilken bomb va?)Jag har satt på högtalar telefonen så jag hör vilken plats jag har...just nu är det 26 minuters kö och jag har plats 15 i kö! PERFEKT!
Har varit hemma med lillplutten som sagt men igår var han oförskämt pigg så idag blev det dagis,jag hade tänkt att åka och träna men mitt huvud bultar så jag får göra nytta hemma istället...som att blogga,hehe.

Det gick bra på slutliga anställnings interjuven med...jag känner mig "ganska" säker men frågan är var jag hamnar och när jag får börja.Dom bestämmer sig idag och lämnar besked på Måndag,så håll gärna en tumme eller två!

Imorgon ska jag nog åka till Linköping med min mamma en sväng,kan vara skönt att göra något på egen hand en stund,men en dag i taget...vi börjar med denna dag som ju är Fredag,vilket alltid är skönt.

Ha en bra Fredag mina vänner så hörs vi väl igen?! ( just nu har jag plats 10,så jag får väl kolla in Facebook en sväng innan jag laddar för ett ilsket samtal haha)
Kraaaam Tessan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja på dom bara!!! :-)
Hoppas du får en supermysig helg med leende på läppen!

Den här veckan har jag i princip hunnit noll vad gäller allt, men jag har INTE glömt bort dig! ( hur ska man kunna göra det?)

Ett mail är påbörjat och bör väl dimpa ner hos dig ikväll!

Härligt med egentid vännen!
DET händer inte ofta här, men imorgon ska jag på hemlig tur med stora hjärtat....undrar just vad han nu har hittat på!
Nyfikna jag som vanligt, men han tiger som muren med retstickeflinet:*)

Tjingtjong å kramelikram!!

Lena sa...

Tessan, jag håller absolut en tumme för att det blir som du vill!

Kramar