måndag 5 september 2011

Äntligen ny vecka

Har varit en down helg,känner mig trött,lessen,utan energi och kort stubin.
Nu är det ny vecka och nystart,hoppas jag.
Jag har börjat äta lite mer eftersom att jag bränner en hel del när jag tränar så det har resulterat i att vågen stått still ett tag eftersom att jag har ätit för lite men nu har jag gått ner 7 hg,denna vecka.Mitt mål är att gå ner 18 kg till Maj,så 2 kg per månad får jag vara nöjd med och inte stressa och då behöver jag inte känna panik om jag inte gått ner någon vecka.
Idag ska mamma hämta Felix på dagis när jag ska till frissan,det ska bli skönt har inte varit där sedan januari.
På lördag är det kräftskiva,jag känner att jag behöver ha lite roligt så det ser jag fram emot.Felix ska då sova borta för första gången,hos mamma och Svidde,det går nog bra...får dom inte sova ordentligt på natten,så får dom ta igen det nästa natt hehe.

Nä nu får vi ta och samla ihop oss Felix och jag,snart dax för dagis
kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gomorrn!

Ett besök hos frissan kan göra underverk när man är lite ur gängorna!
Jag tycker du e så duktig med all träning! Highfive för dig!!!!
Å vilket lyx med trevlig skiva och få SOVA på det en hel natt.
Vi är apdåliga på att leja bort barnen.
(varför är apor dåliga:|??)
De gånger det hänt har vi vaknat görtidigt och bara väntat på att få hämta dom. Oftast kommer barnvakten till oss.

Hoppas din vecka blir gemytligt och bäst!

Stor kram å PÅKÅNIS på re!!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Skit med skithelg. Men skit i den!! :)
Hoppas veckan började riktigt bra!! Måndagar är bra dagar att börja på. Vad det än är!
Här hamna vi i sjukstuga båda två. Ligger nedbäddade i soffan och snorar och nyser som två galningar.
Tänker på dig och skickar en massa härlig gla-pepp!!!!! Kram!!