lördag 3 september 2011

Lite Down

Nu har jag tränat skiten ur mig på morgonen.
Fick ur lite negativ energi så det var skönt...10 min på Crosstrainern,30 min styrketräning och 30 min promenad på löpbandet....svettigt men gött.
Idag är det Husbyfjölsmarken som ligger i samhället Borensberg,en mil här ifrån.Vi brukar gå,men nu får vädret bestämma..inte så kul att gå och trängas med vagn och speciellt inte om regnet hänger i luften.
Kan bli att vi åker till Österstad och kollar på fotboll stället..har tre fina kusiner som spelar i laget och många bekanta som spelar och är suportrar...störste supportern är min farfar 82 år...han kommer att dö i en hjärtattack på Östvalla forbollsplan och det är precis så han vill dö...( skämt å sida man ska inte skoja om döden men ibland blir han på exalterad på spelare,dommare mm så vi brukar säga till honom att lugna ner sig innan han får en hjärtattack....det är så jag vill dö,säger han)
Snart kallar duschen på mig,men först lite frukost...idag blir det omelett med grädde,stekt bacon och sallad,vatten att dricka ( har redan druckigt 5 koppar kaffe).

Tjingeling på er!
Kram

Inga kommentarer: