onsdag 14 september 2011

Sjuk

Har legat nerbäddad i sängen i snart ett dygn med feber,halsont,värk i kroppen.Toa besäk har varit enda måstet för att gå upp.Som tur var så har Kaj lugnt på jobbet nu så han har varit hemma idag och fixat och donat med allt!!
Typiskt att i kväll var en kväll som jag såg fram emot,när jag skulle träffa gamla arbetskamrater för lite mat,vin och skvaller...F_N,sist vi träffades hade jag migrän och mådde jätte dåligt hela kvällen,men men vad gör man!
Om jag inte hade börjat mitt nya liv så skulle jag skicka K till affären och köpa,choklad,chips,glass mm,men jag har tillräckligt dåligt samvete över att ha honung i teet,så jag får nog klara mig utan dom andra sockerbomberna!

Ha det gott ni där ute i cybervärlden :)
Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh no!! Fy vad trist!!
Men halva Sverige går ju omkring å hostar och snörvlar OCH er lilla söting har väl varit snäll och tagit med lite dagisbaciller med hem till söta mamman.
Går det bra föresten??
Själv har jag varit ganska loj 2 helger nu.
Får myyyycke gjort :(.
Imorgon har jag LEDIG DAG, så då ska jag mysa all day long med mina små hallonmopeder till hjärtan.
Blir väl fullt shå hej å hå att styra undan Märtis hängande skidspår under näsan tänke ra!

Synd att du missar en mysig kväll med the ladies.
Du får ta igen dubbelt upp sen:)

Börja skriva till dig idag när jag fastnade avdankades framför TV:n i personalsoffan på lunchen...hann inte skicka...MEN...jag tog faktiskt åt mig för det fanns ett ord där i förra inlägget som bara är MITT...å ditt å rå :))
Diggar dig skarpt bruttan!

Nä...nu ska jag se på Bonde söker fru....en parodi på verkligheten..haha.

PÅKÅNIS och krya på dig!!!