tisdag 27 september 2011

Smärta

Får hoppa träning idag,sträckte ryggen eller fick ryggskott igår när jag jagade lillplutten,,,satan i gatan vad ont jag har.Nu är det AS jobbigt att sitta,det bästa är att ligga eller gå!
Rensade lite svamp igår så det blev varmamackor med kantareller till kvällsmat,inte fy skam,har en hel del kvar att rensa med det får bli imorgon om ryggen tillåter.
Idag är det föräldrarmöte på dagis,så mamma och Svidde kommer en sväng och håller koll på liten och stor son i kväll.
På lördag har Lucas skola,men pappan och han tycker att han ska ta ledigt för att spela innebandy...jag kan tycka att han ska gå i skolan men men vi får se.
Det blir ialla fall en promenad efter dagis hämtningen så jag mjukar upp ryggen lite,så får jag väl vila lite under tiden som Felixen tar en tupplu( i wisch)


Ha en suverän dag mina vänner.
kramar till Er

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men åh vad gott med varma mackor med schvaaaamp på!! Min kära sambo plockade kanareller, tog reda på en del men en del blev även liggandes så det mest bara att hiva.
Men jösses så gott det är. Jag hatade svamp förrut och nu är det bland det bästa jag vet!
Jag önskar DIG en bra morgondag!! Kram å hej!