fredag 9 september 2011

Så klart!

Jaha,så fick man ett par timmar för sig själv så här på fredagskvällen och vad gör man då om inte dammar,dammsuger och skurar toaletter SÅ KLART!
Fick ju en möjlighet att sitta här ostörd med :), har till och med varit och handlat i godan ro medans Kaj och Felix har klippt gräset,nu är dom och Flugfiskar en sväng.
Passade på att köpa mig en bukett Liljor oxå som tillhör mina favorit blommor,jag bara ÄLSKAR doften av dom,nu står som i hallen så att man ska mötas av en underbar doft och syn när man kommer hem till oss

Jag brukar ha blommor här i vardagsrummet,där jag sitter och bloggar oxå och det har jag även nu...har plockat in en stor bukett Kärleksört från rabatten.

Imorgon blir det kräftskiva (och ni kära barn!!Bemöda er inte med att vara här och hålla någon förfest på altanen eller så för att det kommer att finnas andra människor i vårt hus trots att inte VI är hemma...)

Ha en trevlig fortsättning på helgen
kram

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Näe för på altanen kommer jag att hålla koll medan ni är iväg och har trevligt!
Hoppas ni får en bra helg! Kramen!