lördag 17 september 2011

Fix och trix

Jag blir SÅ imponerad av mina Bloggvänner och deras kreativitet,jag vill oxå skapa och hitta på roliga påhitt!
Sedan slog det mig...lite egna udda saker har vi ju gjort...
Vi har använt drivved till lampkrona,handdukshållare,klädhängare,sedan har vi lekt med färger när vi målat....detta är vårat "rutigarum" som är en smatt ikällaren där vi har en bäddsoffa,toa,bokhyllor,bord och en gammal byrå med våra sängkläder...

Sedan har vi tejpat och sparat lite ställen på väggarna när vi målat tjejernas rum..dom har fått olika nyanser,linjer och möbler i matchande färger..
Vår gillestuga går nu i Chilirött och Granitgrått men furuväggar och trapp men allt detta ska snart bli vitt....någon dag!!!

puss

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det var väl en himlans massa pyssel det!!!! All kan!!
Hoppas ni har lite sol på er i helgen! Här lyser den faktiskt idag!! Nu ska jag svira om och cykla på partaj hos en jobbarkompis!! Kram!

Karin sa...

Ni är så fiffiga!