onsdag 21 september 2011

Mitt i

Så var det hux flux Onsdag...vojne vojne vad tiden går.
Just nu ligger jag i krig med Telia och Glocalnet,dom är inte överens om vems bredband jag surfar på men jag får fakturor från båda! Den ena säger att det till 120% är deras ( Telia) medans jag sagt upp det och strulat med dom tidigare och Glocalnet säger att det måste vara deras eftersom att vi har Bredbandstelefoni och då skulle inte vår hemtelefon fungera.
Mmm jag vill INTE betala dubbla räkningar när jag ändå bara kan ha ett bredband....är det verkligen kundens sak att ta reda på det???
Grrrr ibland kan jag bli galen och riktigt elak!!!

Jobbfronten då?? Jo denna vecka skulle jag komma på en sista interjuv med Willys och sedan ringde dom från Poolia igår och ville att jag skulle komma till Norrköping för interjuv gällande Butikschef på Rusta som ska slå öpp portarna i Motala...jag tycker Rusta är en rolig butik men har inte bestämt mig om jag vill bli chef igen eller inte...kan gott tänka mig att vara "vanlig"anställd!

Ja så är det,resten av denna vecka är vi storbarnslediga,så det blir att ladda batterierna och mysa...

Pöss på Er

4 kommentarer:

Anonym sa...

det vore väl bra om du fick bli chef på Rusta! då kan du ju anställa Kim sen när hon tagit studenten eftersom de inte ska öppna förrän 2012, He he. Lycka till me jobben. kram moster.

Anonym sa...

Du är helt klart en suverön chef, det är jag den första att skriva under på!!! Satsa på Rusta :D. Kramiz /an1e

Anonym sa...

Men va spännande!!! Jag håller tummarna för vilket det än blir!!
Vare sig du blir anställld eller chef!
Iiiiih va spännande!
Själv är allt upp och ner på mitt jobb. Jag ska byta arbetsuppgifter och ska lära upp en annan som ska ha min tjänst. Känns inte alls bra men här sväljer vi stoltheten och ser glad ut! Har jobbet kvar iallafall om än inte tjänsten. (Vi har blivit uppköpta..)
Kram från Janssons stinta på station!

Lena sa...

Så trist det där bråket med bredbandsleverantörerna, desto roliga med jobberbjudandena!
Lycka till vad det än blir!

Kramar