onsdag 7 september 2011

Rubrik

Nu har jag inte tränat på ett par dagar,för jag har slitit bort ett nagelband på stortån...satan vad ont det gör och jag är en riktig pillare och kan INTE låta bli! Tån har varit svullen,varigoch öm,så jag kunde inte ens ha skor.
Idag dock så klippte jag hål i en strumpa,virade tån som bara den,bet ihop och åkte och tränade och det gick över förväntan! Gött.
Idag har jag och Felix varit hos mamma och Svidde på em och ätit sommarsoppa och äpplekaka.
Kaj är nu på sjön för att hämta kräftor och vi ska sälja 6 kg till kusinen,3 kg till brorsan + att vi själva ska ha några kg....vi ska koka våra och brorsans idag,så ni får se bilder imorgon förhoppningsvis,ska använda en stor base till detta för att testa i år!
På lördag vankas det kräftskiva men nu ska jag torka kiss lite här och var för Felix vädrar lite eftersom att han är jätte röd efter blöjan!!!
På återseende
kramen

Inga kommentarer: