måndag 12 september 2011

Så Kul

oj vad roligt vi hade på kräftskivan i lördags!
Jag har fortfarande ont i käkarna av skratt och kroppen av dans!
Jag hade givande/ roliga samtal med många men ett imponerande sådant med Kia,där vi pratade om mediala ting.
Goda kräftor,gott vin,snacks,leende på läpparna HELA kvällen och mys med min blivande man :)
Det var ovanligt att komma hem till ett tomt hus bara och att vakna utav sig självt utan en Fille som står och tittar på en från spjälsängen.
Söndaen var ganska seg,tvättning var det enda nyttiga jag gjorde,sedan firade vi min svägerska Karin som blev 35 År och dom hade bullat upp med så mycket gott,men min mage pajade och jag började kallsvettas,må illa,svimfärdig,så det var bara att packa ihop och åka hem och lägga mig! ( observera att detta var INTE bakfylla,utan min magkatarr/galla)
kvällen spenderades i sängläge framför TV:n och jag knopade in ganska tidigt.

Tyvärr känner jag av magen i dag med ,men jag har ialla fall varit iväg för att träna,men då sa huvet ifrån istället,så nu sitter jag här med huvudvärk och magont,men men det finns ALLTID dom som har det värre!
Nu ska jag ta en dusch,och äta frukost,ikväll vankas det föräldrarmöte: TJOHO vad roligt!

Några av er Bloggvänner ligger mig varmt om hjärtat och ni finns med mig i tankarna när jag går här hemma och drar ska ni veta <3, ni vet nog vilka ni är! hehe! påkånis och krax krax
LOve tO yOu!!
Kraaam

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att de fixar t sig me din mage gumman. kan det inte göras någon bättre koll på va de e? känns lite oroligt! med en hälsning om bättring! kram. moster<3

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag tror! Men jag vet inte riktigt på vad! Men nåt finns det! Jag kan kasta ur mig saker om vad grejer som är borta finns och ha rätt, men inte om jag "försöker" Det bara kommer!
Men jag tror inte att jag besitter några större konster! Men att "känna" vissa människor händer lite nu och då!
Va kul att ni haft det skoj. Men tråkigare med magen. Den får skärpa till sig lite. Hoppas den är bättre redan nu!!
Nu ska jag slita mig från datorn för att gå över till mobilen. Hämtade ut min nya idag! Tjiho!!
Pöss & kram!

Lena sa...

Fina du, hoppas du mår bättre nu ikväll!

Är så glad för alla dina värmande kommentarer, tack så mycket för dem!

Kramar