onsdag 28 september 2011

Sjuk

Köpte lite höstfärgade rosor till min underbara sambo igår,jag tyckte att han behövde lite uppmuntran efter att fått tagit en hel del skit sista tiden från annat håll.Tur att vi två blir ännu mer sammansvettsade när det blåser :)
L.O.V.E Y.O.U.


Igår när vi kom hem från Föräldrar mötet,så hade Felix 40 graders feber,så idag får han vara hemma hos mamma och mysa hela dagen,han har haft racerbajs i några dagar med så det kan ju vara fler tänder på G men vi har ju alla varit lite småkrassliga ett tag så det är ju inte konstigt om även han får det.

Idag ska jag på slutlig interjuv på Willys med( hoppas jag)det har dragit ut på tiden och att vänta är inte min starka sida!Kaj kommer hem och är hos F en sväng
Nu har jag äntligen fått pengar från A-kassan med så alla räkningar är betalda och kastade ( å vad det är skönt att få ta den där jä-la högen och riva sönder och kasta när det är klart)

För övrigt så ska det väl bli skapligt väder här nere i söder,men det blåser en hel del,men en liten lekstund i trädgården tar nog inte Felix någon skada av,eller vad tror ni??

Ha det så gott och hoppas att alla andrar och spöken är snälla mot er( Kråkan,hehe)dom vill nog bara gott!
Pöss och Kram

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag har mot all förmodan sovit gott inatt! Även om det var det sista jag tänkte på när jag släckte lampan. Vad knäpp man (jag) är!
Sambon tycker jag är lite kuslig när jag sätter mig käpprätt upp i sängen och talar i tungor på nätterna. Det kanske är DÅ v kommunicerar, jag och Någon, höhö!!
Va gullig du är som köpt blommor! Det är ju inte bara vi kvinns som vill ha!!! Kan tro att det värmde i hans hjärta och som sagt skit utifran stärker ofta insidan!!
Kram och ha en skön kväll!!