måndag 3 oktober 2011

Ljuva morgon

Jag ÄLSKAR mornar som dessa,när man vaknar lite tidigare än vad man behöver,mys med man och son i sängen med pussar och kramar,sång och kärlek ( det är alltså Felix som sjunger för oss)Dom stora barnen kommer upp som dom ska,allt flyter på,bäddade sängar ordningn och reda,tystnad efter avfärd till skolan,tända ljus i köket,glad liten son som kastar ALLT han kan nerför trappen under tiden som mamma knapprar på datorn :)
Jaa ljuva morgon!

Idag får jag besked om jag får jobbet på Willys,håll en tumme eller två!

Igår var stor pojkarna och fiskade,jag och Felix tillbringade dagen med promenad och fika med mamma och Svidde ( först var jag och tränade på morgonen så det var en aktiv dag)Mys kvällsmat med varmchoklad,olika sorters bröd och pålägg och lugna disskutioner om livet!Härligt och bra avslutning på helgen.





Strax dagis,sedan träning,svar på jobb,diverse telefon samtal,dagis,promenad,läxläsning,sonen ska köpa sig en cykel för sina egna pengar,skjuts till träning,hämta träning,sängen,bok,sova!

Kram

Inga kommentarer: