tisdag 11 oktober 2011

Tisdag alla redan?

Tiden flyger fram och jag med den,oj oj.
Tisdag redan och jag slutade 13.00,lyx tid att jobba 7-13,men stressigt för det är ju lika mycket som ska hinnas med ju.Handlade lite smått efter jobbet och åkte hem till F & K som är lite krassliga och beslöt att vara hemma idag.
Efter läxläsning så tar jag med mig sönerna till min pappa en sväng och sedan vankas det middag,idag blir det köttgryta och ris.
Imorgon mina vänner är jag ledig,så då får kroppen vila lite förutom att jaga den lille förstås!

Jo summa summarum så har det varit en bra start på vecka och jag hoppas att den fortskrider så!

kramis till Er :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hellööö!

Tiden går fort när man har roligt :)
Härligt med lite kortare dagar här å där!
Jag kör långpass varannan vecka å kortingar de andra.

Jobbar man 07-14 å ledig en dag, så hinner man till å med göra lite mer avancerade middagar OCH vara ute å leka innan bomba!
Jädra töcken vuxenpoint jag hovar in :))

Hoppas det går bra på jobbet och att kollegegänget är great!
Brukar visa sig annars när det vankas julfest el liknade annars...hihi.

Ja, här är det fotbollskväll för hela slanten, så jag knappar lite och syr lite.

Vad ska hon hitta på imorgon då?

Ha det FAB!
Påkånis på na!