onsdag 19 oktober 2011

Onsdagen den 19 Oktober 2011

Och jag är ledig!
Har skickat i väg stora sonen till skolan,lill plutten vaknade oxå tidigt så vi hade läxförhör och frukost mys i skenet av stearinljus innan Lucas satte sig på cykeln i regn.Nu är det ett sådant här konstigt sken ute,med alla höstfärger ser det ut att brinna i buskar,häckar och träd och himlen är molntung,men ändå lätt!! ( fattar ni??)Regnet strilar ner oxå men det ser ut att kunna bli en fin dag senare.
Idag ska jag och Felix passa på att åka till min farmor och farfar en sväng,det är ett par veckor sedan som vi var där och en vecka sedan farmor kom med vackra rosor till mig.
Jag ska tvätta idag med,sängkläder,överkast,filtar och sådant annat roligt....not,sedan VILL jag vara vaken i kväll och se Greys Anatomi,men jag kan ge mig på att det får bli reprisen på söndag istället,jag är hopplöst trött på kvällarna nu,mer än vanligt ( hur man nu kan vara det)
Jag trivs bra på jobbet,men det är fortfarande lite förvirrande i huvet med allt man ska tänka på vad det gäller ordrar,förhandsbeställningar,krediteringar,svinn,bruttovinst,volymer,kvalite mm mm.
Jag vill få in lite Hallowen tema nu iveckan med men det blir ganska mycker tryck i butiken till helgen och det tar lite tid att rigga en exponering...vi får se vad som hinns med helt enkelt.

Jag känner att magen kurrar lite nu så det är nog dax för en tidig frukost.
Jag skulle vilja slänga in en fin bild men just nu har jag ingen på lut,så det får bli nästa gång.
På återseende mina vänner och gläm inte att slänga in en kommentar då och då för det gör mig SÅÅ glad!
kram till er Tessan

1 kommentar:

Unknown sa...

Gomojs!

Tack för visiten :)!

Ja du...varit liiiite ebb en vecka!
Har inte hunnit med att slå ner rumpan alls. Jobb och ungar för hela slanten, men så blir det ju ibland! Det är ju liksom viktigast.

Vad skönt att läsa att du trivs på jobbet!
Förvirringen kommer nog ebba ut den å med tiden...eller inte..hahaha.
Lite är ju faktiskt bra att i bagaget!
Jag är oxå ledig idag! Skönt!
Har bokat in utvecklingssamtal, lite annat OCH lite knappande på datorn!
Nu ska jag ta termosen och gå till Mårstens bara för att njuta av solskenet vi har idag för en stund!
Rensa ur huvudet lite!

Då kanske det kommer lite expo Halloween från frukt/grönsaksdisken snart då?? :)

Stor kRaM vännen!