tisdag 25 oktober 2011

Bra köp

Så här fina blev krukorna som jag spraymålade!
Sött eller hur,nu pryder dom köksbordet.

Jag har gjort en hel del bra köp till Felix med.På min facebook sida har vi två sidor ( Köp & Sälj Motala och Bye and sell )Där lägger man ut annonser eller saker man önskar att köpa med bild och pris ( det kan bli budgivning oxå) Jag har köpt: en overall och byxa/jacka 100 kr för allt,två par vinter skor 40 kr för båda,gummistövlar 40 kr och så har jag köpt tre stolar,bord och en pall för 500 kr som Felix ska ha i sitt rum...vi håller på för fullt att flytta ner yngsta tjejen som bara är varannan helg till rummet i källaren.I morgon ska jag köpa en barn säng till plutten för 100,jag söker efter bil/lek matta och sedan ska det upp lite färger på väggarna,nya gardiner,så vips,har han ett eget rum.Det ska bli så skönt att få undan alla leksaker som mitt i natten kan börja spela mm om man råkar trampa på något.

Så här nöjd var Felix i går när vi ställde in möblerna,han började direkt klättra upp på pallar,stolar och bord till hans pappas stora förskräckelse!
Jag har oxå sålt en hel del via denna sida...böcker,babysitter,vagn,Ds spel,stol mm mm,man tjänar ingapengar men en liten slant i stället för att kasta ( jag skänker dock kläder mm till insamlingar).

Nu ska jag vila en stund innan stor plutten kommer hem och vi börjar rabbla Engelska och Spanska glosor! Zzzzzz.Imorgon = ledig,det ska bli skönt och troligtvis blir det lunch med en fd kollega!
Ha det gott hörrni! Kram

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah vad snygga dom blev i den vita skruden!!
Vad kul att både köpa och sälja bort lite! Jag tänker ofta att jag ska slänga ut lite grejer på Tradera, men kommer inte längre än till tanken. Men det är ju så skönt att bli av med lite grejs!
Pöss å hej!! Och ha en skön ledig dag imorgon!

Unknown sa...

Hi There!

Ja, tänk om man kom längre än till tanken!
Vi har bara FÖR mycket som man inte ens skulle märka att det var borta om man hiva iväg hälften!
Det är nackdelen när man "spar på sig", för det kommer ju att finnas plats sen...
öh...vill man kanske inte köpa nå nytt då rå?? Meeen åhhh vad less jag är på mina egna ursäkter ibland!

Å lillbus har blivit stor och fått eget rum!
Haha...jag kan se dig upp mitt i natta, pinknödig i randiga nattlinnet OCH värsta musikrefrängen när du råkar kliva igång musikleksaken!! hahaha...

Bra sida du har på fejjan!
Vi har en sån som basar i Hudik å.

Ha en go dag imorgon och njut av krukan!
Den blev såååå fin!
PÅKÅNIS!