lördag 22 oktober 2011

Upp & Ner

Jo en liten upp & ner vecka har det minsann varigt.,när man är trött som en gris kan man lätt bli extra känslig.Jag har varit sådär trött ni vet så att tårarna kommer när man blundar eller sitter still,hua.
En ledig dag gjorde susen dock för att i nästa stund bli lite kaos igen....penga veckoslut och Tessan har beställt för lite frukt och grönsaker till helgen.SHIT ganska mycket merjobb igår,skulle jobba 6,30-16 med 1,15 tim rast,det slutade med att jag jobbade 6,30-18 men 15 min rast....hann liksom inte mer,synd bara att man inte får betalt för den tiden,men men jag ska nog inom sin tid hinna med allt jag ska under min arbetstid ( undrar bara när)

Idag har Kaj åkt för att jobba en sväng,hela familjen var uppe 6,30,det märks att vardags rutinerna har satt sig.Tvättmaskinen har redan börjat jobba och jag har tre tvättar kvar,får se om jag åker ner till stan något idag,vi ska ju hylla våra SVENSKA MÄSTARE I SPEEDWAY på torget!

Jaha tyvärr inga bilder att visa denna gång heller ,men jag ska ta med mig kameran,så får vi se vad det resulterar i.

Nu ska jag gå på min fjärde koppen kaffe,så min huvudvärk försvinner!
Tjingeling mina fina
Kram Tessan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snabb va!?:-)..haha..
Men plingar det till å det är från Lovely One, så mååååste jag ju skynda!!
Va go du é!

Ja, tröttheten kan jag förstå är oundviklig hos dig!
Omställning, hinna med allt hemma OCH på jobbet.
Det tar sin tid att komma in i flytet, å jag tycker du gör det SUPERBRA!
Tårar kommer det nästan här ibland oxå, men då har man oftast satt ribban på tok för högt på sig själv! Man kan inte göra mer än vad man klarat av.
Är man sen tjurig och låter som en tre-åring "jag kan själv", så blir det ju som det blir.
Jag är tyvärr inte den som ber om hjälp till höger å vänster, nähäjsan...ska jag gör nå ska jag gö det själv! Tjurskallig som man är.

Så det blir staden idag?...Me 2.
Fast sen om jag orkar blir en annan femma.

Ikväll blir det S.P.A!!
Oj vad den här mamman kommer att njuta!

Bilder kommer...kameran har ju pajjat och alla nya kort satt fast i den:@, så korten får jag på en skiva snart....bara 850 kort. Smart va??

Ja du ser...många ord blev det, men det får du stå ut med!

Ha det så gott idag så hoppas jag vi hörs nå mer i helgen:-)

Kramar på sig!!

Lena sa...

Hoppas du hinner vila lite i helgen också!

Förstår att du är trött, det tar på krafterna att börja på nytt jobb med alla rutiner som ska sätta sej där och att få familjen in i den nya jobbtillvaron...
...det blir enklare snart ska du se!

Styrkekramar till dej!

Lena