fredag 7 oktober 2011

Snabbis

Det blir en snabbis för jag är sååå trött!Men....härligt trött.
Jag tycker att det är underbart att vara trött för att man har gjort ett gott arbete och musklerna är sååå hårda nu av allt konkande och bärande ,ryggen säger lite aj och handlederna värker och detta pga att jag glömmer att lyfta rätt när det ska gå fort.
Det är jätte kul att jobba och jag gillar fart,fläkt,tufft arbete,kund möten,fixa och dona mm,men huvudet är fullt!Jag satte mig när jag kom hem för att renskriva alla mina små anteckningar som jag gjort nu under två dagar och det var INTE lätt att tyda dom kråkfötterna kan jag säga!
Tanken är att jag ska klara mig på egenhand på Måndag,så det gället att memorera!

I helgen blir det lungt,min mamma fyller år så vi ska till henne och fika imorgon och på söndag ska Lucas spela innebandy,så det blir det Sporthallen för hela slanten

Nä nu ska jag kolla över matbiten och ev åka och handla,sedan somnar jag nog gott i kväll ( igår somnade jag med boken på bröstet kl 20,40)
Kram

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va kul att höra! Fullt ös medvetslös, hihi!
Det går säkerligen bra till veckan! Men jag håller tummarna ändå!
Njut av helgen! Själv har jag mosat ner mig i soffan. Massa kramar!

Unknown sa...

Haha...ja, du sover väl med en bok över huvudet vid det här laget :)fnisselifniss...men Hilla, hon är vaken hon!! Helgskräll de!

Hoppas det kom fram!

Läste om nå däjting A! Få väll fälla si va hä kan blii.


Nu ska jag äta glass...eller om det blir Fattiga Riddare. Godistarmen har svårt att bestämma sig vad den vill ha såhär vid nattatid!

Ha det gött soffpotatisar...haha