lördag 15 oktober 2011

9 År

Idag har vi 9 års jubeleum,Kaj och jag.
My god,det går galet fort alltså.På ett sätt så känns det som att vi har varit tillsammans ett helt liv men ändå känns det som igår när han kom hem till mig på fika en kväll i Oktober ( den 15:e)för 9 årsedan!
Sedan den dagen har vi inte varit ifrån varandra,det var liksom förutbestämt att det skulle vara vi resten av våra liv trots att vi har haft föredettor.Kaj och jag har haft ett gott öga till varandra i många många år innan vi blev ett par,men det var först när båda var singlar som vi visste att VÅR tid var kommen!Jag är helt övertygad om att vi kommer att bli gamla tillsammans och jag ser fram emot våren då vi blir make och hustru!
Blommorna jag fick idag!

Kaj och jag på Teneriffa för ett par år sedan.

Dagen har inte varit så romantisk för Kaj har jobbat hela dagen och jag och Felix har varit på stan mm,men nu är mannen i affären för att köpa mat som han ska tillaga ( fläskfile men champinjoner i vitlöksgrädde och potatisgratäng) Själv har jag hällt upp míg ett glas vin som jag långsamt sippar på,en frödjefull kväll blir det med andra ord!

Hoppas att ni alla får en skön lördag med god mat och dryck!
Kram på er mina vänner // Tessan

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lördagstjingeling!

Grattis på er!!
Hoppas ni har en mysig kväll i den romantiska världen!! Du vet...kan ju vara att mojsa ihop sig som en knut i soffan å!

Nog kan tiden gå fort även om det känns som igår man träffades.
Första gången jag träffa Janne var för 11 år sen.
Men det visste jag faktiskt inte första gången JAG TRODDE det var första gången....öh..hängde du med??..haha...

Sitter också smuttar fast på ett rött.
Så nu höjer jag glaset och skålar för att det här är era första nio magiska på resten av er långa resa tillsammans!
Apropå bröllop så fick jag i veckan en förfrågan att sjunga på ett till i sommaren.
Kul, men jag har ju lite svårt med det här att bli synad:-(
Får väl göra som sist...ta en drink innan...fniss.
Kram på dig, gotjejen!

Lena sa...

Grattis till er båda!

Visst är det konstigt med känsla av alldeles nyss och alltid- hur tidsperspektiven är förvirrande.

Hoppas kvällen var mysig och att ni får en fin söndag!

Kramar