fredag 29 april 2011

Fredag

Ja katt och råtta lek har ju alla hört talas om men hos oss är det numer katt och Felix lek.."Felle" älskar att jaga i fatt katterna här hemma men han är ju inte så snabb men katterna är snälla och väntar in honom lite ( dom är lika nyfikna på honom som han av dom nämligen)
Gårdagen spenderade vi ute i Österstad hos min farmor och farfar och min moster med man!Skönt var det,så fick jag träffa stora sonen ne sväng med när jag var där och lämnade fotbollsskorpengar :) Inatt har jag fått sova utan avbrott av hosta eller barnskrik,det var välbehövligt kan jag säga.Idag blir det BVC,det var två månader sedan så det har nog hänt en del både på längd och vikt!

Ha en FAB. dag :)
kramis

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för besöket! de va trevligt att vakna upp efter en arbetsnatt o få veta att tessan o felix skulle komma. godingen gillade att bli bjuden på rån mumma!!!! sen blev han rädd förstås när jögga startade cirkelsågen, men de gick fort över. o de e toppen att va hos jögga o titta på allt mäjligt. Kram, moster.