fredag 22 april 2011

Påsk

Herre gud var tar tiden vägen???Redan Påsk,hänger man med?? NÄÄ
Igår tog jag och röjde i trädgården och gick loss med sekatören.En underbar dag tycker jag.På kvällen åkte jag till min son på kyrkogården och fixa lite,grillat stod på menyn och inatt åkte Kaj till Öland för att fiska över dagen.Felix och jag ska till sporthallen för att se på när Lucas spelar innebandy idag.Påskaktiga blommor står nu utplacerade i alla rum...ÄLSKAR blommor!!!

Ha det gott
                              Det här är trädgårdens Påskliljor som är i vaser med lite grönt

                                                       
                                                         Kökets bukett med vita fjädrar,äppelkvistar,tulpaner och lite grönt

                                  Vardagsrummets lilla goa med brudslöja,grönt och tulpaner

                               Altanens prakt...tulpaner,en massa grönt,brudslöja och diverse kvistar

                                                Roligaste Tuppen,han är avslappnad han :)

Puss & kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

sista bilden ser ut som Kaj en fredagskväll :D he he. härlig typ(tupp)! kram. moster.

Tessan sa...

haha,ja visst är dom lika?
Kram