lördag 16 april 2011

Oj oj

Oj oj,trött som en humla,var vaken mellan 02-05 inatt.Nu har vi flyttat ner plutten till det lägsta på spjälsängen,vilket innebär att jag inte når utan måste gå upp för att ge honom nappen om så behövs och det behövdes vid två och det var lögn i helvete att somna om...klockan tre var jag uppe och drack vatten,då kom tidningsbudet farandes,klockan 3,45 kom mellan tjejen hem,sen tog det ett tag innan hon kom till ro.Sista gången jag kolla på klockan var den 04,36 och sedan efter några vändor fram och tillbaka så somnade jag tillslut för att sedan vakna vid 7 igen då Felix ville ha mat ( som tur var gick Kaj upp då) Klockan 8 åkte jag och solade och när jag kom hem hade K satt i gång att städa,efter dusch mm kom en bror till K och fikade,sedan åkte vi och handlade inför firandet av Nathalie.
Nu är det tomt i huset bortsett för mig och F som ligger och sover och jag ska nog ta och krypa upp jämter honom och göra honom sällskap en stund ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Puss

Inga kommentarer: