fredag 8 april 2011

Underbara älskade

Igår var en toppendag!
Felix och jag tog sovmorgon,sedan tog vi en promenad till Willys mm och det blåste visserligen men det var skönt.Vi gick och gick och snart hade en timme gått.När vi kom hem satte vi oss i solen på altanen,Felix lekte och tyckte det var jätte skönt.Kaj jobbade hos "Skrangel" på kvällen så när jag och "Felle" hade ätit så gick vi en halvtimma till,lite mer blåst men ljumna vindar!Solen gick ner sent och vi frestade på lite lättglass och jordgubbar framför TV:n när Kaj kom hem.Jag hade ett mysigt samtal med min stora son med,han är så go ,för man kan hålla en konversation men honom nu för tiden....börjar bli stor...min pöjk!
Ikväll väntar grillning och att ev. Lucas ska ha någon kompis över natt,sedan ska vi fira farmor på Lördag...






Kram till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så så bra i helgen...hälsa familjen.
Kram Lotta

Anonym sa...

Jag blir så varm i hjärtat när jag läser detta.Min lilla "Tessanprinsessa".Jag älskar er så mycket.Kram från mamma.